Regulamin Konkursu Cosplay

Spis treści:

  1. Postanowienia wstępne i definicyjne.
  2. Forma zgłoszeń i warunki uczestnictwa w Konkursie Cosplay.
  3. Zasady Konkursu.
  4. Przebieg Konkursu.
  5. Ocena Uczestników i nagrody.
  6. Zakazy obowiązujące podczas Konkursu.
  7. Dane osobowe.
  8. Postanowienia końcowe.

1. Postanowienia wstępne i definicyjne

a) Głównym Organizatorem Konkursu Cosplay podczas konwentu Pasja Minicon 2024 (zwanego dalej „Konkursem”) jest Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni, ul. Świętojańska 141–143 oraz grupa inicjatywna „Ratel Squad” (zwani dalej „Organizatorami”).

b) Konkurs odbędzie się w trakcie konwentu „Pasja Minicon 2024” (zwanego dalej „Konwentem”), 9 listopada 2024 roku, w Bibliotece z Pasją (al. Zwycięstwa 96/98 (PPNT, bud. IA) 81-451 Gdynia) lub w pomieszczeniach udostępnionych przez Centrum Konferencyjne Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego (PPNT)
Zwycięstwa 96/98 81-451 Gdynia.

c) W poniższym regulaminie pojawiają się pojęcia:

Uczestnik – jest to osoba powyżej 13 roku życia, która zgłosiła swoją chęć udziału poprzez internetowy formularz ( https://forms.office.com/e/A4B61AHvsK ) i uzupełniła kartę zgłoszeniową ( https://pasjaminicon.pl/wp-content/uploads/2024/09/Karta_zgloszeniowa_do_Konkursu_Cosplay-Pasja_Minicon_2024.pdf ). Następnie, otrzymała informację zwrotną o zakwalifikowaniu się do udziału w Konkursie i wykona zadanie Konkursowe.

Pomocnik – osoba towarzysząca Uczestnikowi i wspierająca go w przygotowaniach do występu w Konkursie. Obecna na Konwencie w dniu Konkursu.

Stage Ninja – pomocnik sceniczny cosplayera_ki, który_a może pomagać w trakcie występu na scenie, o ile będzie pozostawała w ukryciu przed wzrokiem publiczności. Nie może nosić żadnych kostiumów.

Refka – grafika na podstawie, której Uczestnik odwzorowuje kostium postaci.

Biblioteka – Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni, ul. Świętojańska 141–143.

d) Zadaniem Uczestników Konkursu jest własnoręczne wykonanie kostiumu na podstawie Refki i zaprezentowanie go przed jurorami (tzw. runda jury) oraz na scenie w trakcie Konkursu.

e) Wszystkich Uczestników, Pomocników i Stage Ninjów obowiązują regulaminy Biblioteki (https://bibliotekagdynia.pl/pl/o-bibliotece/regulamin-korzystania-z-biblioteki i https://www.bibliotekagdynia.pl/pl/o-bibliotece/regulamin-wydarzen-i-imprez-organizowanych-przez-miejska-biblioteke-publiczna-w-gdyni ) i regulamin Konwentu (https://pasjaminicon.pl/regulamin-pasjaminicon/). Niniejszy regulamin korzysta z określeń i zasad zdefiniowanych w powyższych regulaminach.

f) Zwycięzcy zostaną wybrani przez trzy osobowe jury konkursowe wyznaczone przez Organizatora. Konkurs nie jest grą losową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenia losowania) w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dziennik Ustaw z 2009 r., Nr 201 poz. 1540).

g) W przypadku uczestnika niepełnoletniego, kartę zgłoszeniową do Konkursu wypełnia i podpisuje rodzic lub opiekun prawny.

h) Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku w publikacjach poligraficznych i elektronicznych na potrzeby promocji Konwentu i Biblioteki oraz na potrzeby relacji z Konwentu przez zaproszone media, bez ograniczeń czasowych i geograficznych.

i) Dedykowany adres mailowy do korespondencji z Organizatorami: program@pasjaminicon.pl. W tytule wiadomości należy zamieścić słowa: „Konkurs Cosplay”.

2. Forma zgłoszeń i warunki uczestnictwa w Konkursie Cosplay

a) Uczestnik musi mieć ukończone 13 lat w dniu Konkursu (tj. 9 listopada).

b) Uczestnik, Pomocnik i Stage Ninja muszą być uczestnikami Konwentu, tzn. muszą posiadać bilet i przejść pozytywnie akredytację konwentową.

c) Uczestnik zgłasza się poprzez internetowy formularz dostępny na stronie wydarzenia ( https://forms.office.com/e/A4B61AHvsK )

d) Do formularza zgłoszeniowego trzeba dołączyć skan lub czytelne zdjęcie uzupełnionej prawidłowo karty zgłoszeniowej ( https://pasjaminicon.pl/wp-content/uploads/2024/09/Karta_zgloszeniowa_do_Konkursu_Cosplay-Pasja_Minicon_2024.pdf ). Oryginał karty zgłoszeniowej będzie trzeba wręczyć Organizatorom najpóźniej dnia 9 listopada 2024 roku, do godziny 12:00.

e) Osobom niepełnoletnim kartę zgłoszeniową wypełnia i podpisuje rodzic lub opiekun prawny.

f) Zgłoszenia będą przyjmowane do 27.10.2024 r. do godziny 23:59. Rozpatrywane będą tylko te nadesłane poprzez internetowy formularz opublikowany na stronie Konwentu (pl) i jego oficjalnych social mediach. Zgłoszenia wysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

g) Zgłoszenia powinny zawierać: wypełnioną kartę zgłoszeniową, dokładny opis stroju, scenki (z opcjonalnym jednym plikiem audio lub wideo), Refkę, zdjęcie progresów stroju i gotowego lub niemal gotowego stroju oraz wszystkich rekwizytów, spis elementów wykonanych i niewykonanych własnoręcznie.

h) Multimedia będą akceptowane tylko jako pojedynczy plik w rozszerzeniu .mp3 lub .mp4. Uczestnik odpowiada za jakość materiału. Uczestnik zgłaszając się do Konkursu oświadcza zarazem, że ma prawo do wykorzystywania nadesłanych utworów, które będą użyte podczas występów. Organizator ma prawo odrzucić nadesłane materiały jeżeli są one złej jakości lub ma podejrzenia o braku zgody na wykorzystanie materiału.

i) Uczestnicy NIE będą mieli dostępu do mikrofonów. Wszelkie dialogi, efekty dźwiękowe i monologi należy zamieścić w multimediach.

j) Niedopuszczalne jest używanie wulgarnego języka i zachowań obscenicznych.

k) Zdjęcia progresów stroju to czytelne zdjęcia pokazujące pracę nad strojem, udowadniające wykonaną pracę własną Uczestnika.

l) Zgłoszenie powinno zawierać wszystkie elementy wymagane w formularzu zgłoszeniowym. Zgłoszenia niekompletne nie będą brane pod uwagę.

m) Istnieje możliwość zgłoszenia grupowego. Grupa może liczyć maksymalnie dwie osoby. Wówczas jedna osoba zgłasza się w imieniu grupy. Każdy Uczestnik lub rodzic, opiekun prawny uczestnika powinien przy zgłoszeniu podpisać Zgodę na wykorzystanie oraz publikację wizerunku.

n) Scenariusz występu powinien zakładać długość trwania występu od minimalnie jednej minuty do maksymalnie dwóch minut. Dla prezentacji grupowych czas trwania występu wynosi minimalnie jedną minutę, a maksymalnie trzy minuty. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania, po uprzednim poinformowaniu uczestnika, poprawek do scenariusza występu. W szczególności dotyczy to czasu trwania występu.

o) Zmian w informacjach zawartych w przesłanym przez Uczestnika zgłoszeniu można dokonywać najpóźniej do 27.10.2024 r, godziny 23:59, poprzez kontakt na adres e-mail: program@pasjaminicon.pl .

p) Organizator dokonuje wyboru Uczestników. Osoby, które zgłosiły się do Konkursu zostaną powiadomione o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu zgłoszenia najpóźniej do dnia 01.11.2024 r., do godziny 23:59. Wiadomość ta zostanie przekazana drogą mailową, z adresu program@pasjaminicon.pl , na adresy Uczestników, które podali w formularzu zgłoszeniowym.

q) Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia dowolnego zgłoszenia, bez podawania przyczyny, a w szczególności zgłoszenia: niekompletnego; nieodpowiedniego dla osób nieletnich lub o treści powszechnie uznawanej za niewłaściwą.

r) Wymagane jest zwrotne potwierdzenie uczestnictwa przez Uczestnika drogą mailową, w odpowiedzi na wiadomość o pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia od Organizatora. Nadesłane najpóźniej do dnia 07.11.2024r., do godziny 23:59.

3. Zasady Konkursu

a) Uczestnictwo w Konkursie jest bezpłatne i dobrowolne. Uczestnik przystępując do Konkursu Cosplay, akceptuje tym samym wszystkie zawarte w regulaminie postanowienia.

b) Strój musi być wykonany w całości lub prawie w całości samodzielnie, w nie mniej niż w 75%. W procent wykonania stroju można nie wliczać bazy peruki, butów i soczewek.

c) Prezentowane kostiumy muszą przedstawiać postacie z powszechnie dostępnych źródeł kultury. Dozwolone jest czerpanie inspiracji z książek, komiksu, gier, filmów (w tym animowanych), seriali i ilustracji. W razie wątpliwości czy postać kwalifikuje się do danych źródeł, prosimy o kontakt z Organizatorami.

d) Zgłoszony strój nie może być strojem, który został już nagrodzony główną nagrodą w innym konkursie cosplay.

e) Prezentacja stroju na scenie ma być w formie występu scenicznego, NIE „cat walku”.

f) Prezentacja i strój nie mogą zawierać motywów powszechnie uważanych za wulgarne lub obraźliwe, a także nie mogą zawierać odwołań politycznych, obrażać mniejszości seksualnych oraz etnicznych.

g) Elementy stroju Uczestnika nie mogą być przedmiotami niebezpiecznymi w rozumieniu pkt 7b Regulaminu Konwentu.

h) Organizator może wyrazić zgodę na użycie modela lub modelki celem prezentacji stroju, jeżeli został o tym powiadomiony w formularzu zgłoszeniowym. W takim przypadku, nagrodę za strój może otrzymać tylko twórca stroju, a nagrodę za scenkę tylko model lub modelka.

i) Każdy Uczestnik może zgłosić tylko jeden strój.

j) Uczestnik ma prawo skorzystać z pomocy jednego własnego Pomocnika, który może dodatkowo pełnić rolę Stage Ninjy.

k) Uczestnik zgłaszając się do Konkursu oświadcza zarazem, że ma prawo do wykorzystywania multimediów, które dostarczył Organizatorowi.

l) Maksymalny czas występu solo to dwie minuty, a duetu trzy minuty. Przedłużenie czasu występu może wiązać się z obniżeniem oceny przez jurorów lub dyskwalifikacją.

m) Udział w Konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu Konkursu Cosplay, regulaminu Biblioteki (https://bibliotekagdynia.pl/pl/o-bibliotece/regulamin-korzystania-z-biblioteki i https://www.bibliotekagdynia.pl/pl/o-bibliotece/regulamin-wydarzen-i-imprez-organizowanych-przez-miejska-biblioteke-publiczna-w-gdyni ), regulaminu Konwentu (https://pasjaminicon.pl/regulamin-pasjaminicon/ ) i stanowi wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika oraz zgodę na publikację wizerunku na stronie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdyni pod adresem bibliotekagdynia.pl oraz stronie konwentu www.pasjaminicon.pl, na stronie społecznościowej w serwisie Facebook pod adresem www.facebook.com/BibliotekaGdynia/, wydarzeniu pod adresem https://www.facebook.com/events/aleja-zwyci%C4%99stwa-9698-81-525-gdynia-poland/pasja-minicon-2024/1705696733296168/ oraz stronie społecznościowej Ratel Squad: https://www.facebook.com/ratelsquad; w serwisie Instagram pod adresem https://www.instagram.com/bibliotekagdynia oraz https://instagram.com/pasjaminicon/.

4. Przebieg Konkursu

a) W dniu Konkursu Uczestnicy są zobowiązani do osobistego zgłoszenia się do Organizatora wraz z wydrukowaną i uzupełnioną kartą zgłoszeniową do godziny 12:00. Organizator najpóźniej na tydzień przed Konkursem powiadomi Uczestników, o miejscu, w którym będą mogli tego dokonać.

b) Jeżeli Uczestnik wie, że nie będzie mógł wziąć udziału w Konkursie, jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Organizatora o tym fakcie.

c) Konkurs jest podzielony na cztery etapy:

      i. Runda jury.

     ii. Próba sceniczna.

    iii. Występ właściwy.

    iv. Wyniki.

d) Wszystkie etapy odbędą się tego samego dnia w godzinach trwania Konwentu tj. sobota, 9 listopada pomiędzy 10:00, a 20:00.

e) Uczestnicy zostaną poinformowani o godzinach poszczególnych etapów drogą e-mailową najpóźniej na tydzień przed dniem Konkursowym.

f) Każdy z etapów, oprócz próby scenicznej, jest obowiązkowy dla Uczestnika. Nieobecność jest uznawana za rezygnację z uczestnictwa.

g) W wyjątkowych sytuacjach i za zgodą Uczestnika, Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnego przeprowadzenia rundy jury dla tego Uczestnika w piątek w godzinach trwania Konwentu, tj. 8 listopada, 16:00 – 20:00.

h) Runda jury to indywidualne spotkanie z jurorami, trwające nie więcej niż 7 minut na uczestnika. W trakcie spotkania, Uczestnik ma szanse zaprezentować z bliska swój strój i rekwizyty, opowiedzieć o nim i odpowiedzieć na pytania dotyczące jego/ich wykonania.

i) Próba sceniczna to dla Uczestnika możliwość zapoznania się ze sceną i weryfikacji spraw związanych ze scenariuszem, rozmieszczeniem rekwizytów oraz startem multimediów. Odbywa się ona bez publiczności.

j) Uczestnik może wprowadzać zmiany do scenariusza wystąpienia nadesłanego w formularzu najpóźniej do czwartku 7 listopada. Późniejsze zmiany w scenariuszu, multimediach, występach Stage Ninjów, czy rozmieszczeniu i rodzaju rekwizytów scenicznych nie zostaną przyjęte. Uczestnik zobowiązuje się do występu zgodnego z ustaleniami z Organizatorem. Odstępstwa od zatwierdzonej przez Organizatora wersji mogą skutkować dyskwalifikacją.

k) Na odpowiednio wcześniejszą prośbę Uczestnika (nie później niż 7 listopada), Organizator w ramach rekwizytów scenicznych do występu może zapewnić: jeden stół i dwa krzesła. Ponadto, mogą zostać wykorzystane dodatkowe rekwizyty zgłoszone przez Uczestnika.

l) W trakcie występu właściwego przyniesione rekwizyty przez uczestnika mogą być wniesione na scenę przez obsługę techniczną jednak poza czasem trwania występu to Uczestnik lub jego ewentualny Pomocnik są odpowiedzialni za noszenie i pilnowanie własnych rekwizytów.

m) Uczestnicy są odpowiedzialni za konstrukcję i wytrzymałość przyniesionych przez siebie rekwizytów. Akcesoria te muszą być na tyle solidne i stabilne, żeby mogły być przenoszone bez szczególnej ostrożności i mogły stać samodzielnie na scenie.

n) Koordynator Konkursu ma prawo nie dopuścić do wykorzystania rekwizytu, który uzna za niebezpieczny lub niestosowny.

o) Kolejność występowania na scenie ustala Organizator i poinformuje o tym Uczestników drogą mailową najpóźniej na tydzień przed Konkursem. W nagłych przypadkach, Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności w dowolnym momencie trwania Konkursu.

p) Podczas etapu występów właściwych, każdy Uczestnik zostanie zapowiedziany przez konferansjera, rekwizyty i multimedia zostaną przygotowane według zapisów z formularza i ustaleń z Organizatorem, po czym Uczestnik rozpocznie występ mogący trwać maksymalnie dwie minuty w przypadku występu solo i trzy minuty, w przypadku duetu.

q) Do dyspozycji Uczestników podczas próby oraz w czasie występu właściwego będzie prostokątna scena o wymiarach co najmniej 8 metrów długości i 2,5 metra szerokości. Organizator zastrzega sobie prawo, po uprzednim poinformowaniu Uczestników, do zmian charakteru i rozmiaru sceny.

r) Podczas występu właściwego i próby, Uczestnik powinien dla własnego bezpieczeństwa zachować odstęp od krawędzi sceny. I to na nim ciąży odpowiedzialność za własne bezpieczeństwo.

s) Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji Uczestnika, który łamie regulamin, zachowuje się niekulturalnie lub obscenicznie.

t) Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania dowolnego występu scenicznego w przypadku podejrzenia, że występ może stanowić zagrożenie dla Uczestnika lub innych ludzi wokół.

u) Każdy przypadek upomnienia lub dyskwalifikacji rozpatrywany jest indywidualnie przez Organizatora.

v) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie Uczestnika Konkursu.

5. Ocena Uczestników i nagrody

a) Ocenie podlega:

  • wierność odtworzenia stroju i rekwizytów na podstawie nadesłanej przez Uczesntika Refki,
  • jakość wykonania stroju i rekwizytów,
  • złożoność i techniki wykorzystane do wykonania stroju i rekwizytów,
  • aktorstwo i inscenizacja,
  • kreatywność i rozrywka,
  • jakość mediów i wykorzystanie rekwizytów scenicznych,
  • całokształt.

b) Rozmiar ciała, karnacja lub inne cechy fizyczne Uczestnika nie podlegają ocenie.

c) Jury jest jedynym organem decyzyjnym w kwestii oceniania Uczestników i przyznawania im nagród. Organizatorzy nie mają żadnego wpływu na jego decyzję.

d) Zaplanowane jest przyznanie następujących nagród:

      i. Grand Prix – nagroda główna przyznawana osobie o najwyższej sumarycznej ocenie we wszystkich ocenianych kategoriach.

     ii. Najlepsze wykonanie stroju.

    iii. Najlepszy występ sceniczny.

    iv. Opcjonalnie: wyróżnienia.

e) W przypadku występów grupowych, stroje są oceniane oddzielnie, natomiast występ – łącznie. W przypadku wygranej grupy, nagroda nie ulega powiększeniu. Zostaje ona wręczona osobie, która ją zgłosiła, a jej podział jest niezależny od Organizatora.

f) Decyzja jury jest nieodwołalna i nie podlega zaskarżeniom.

g) Informacja na temat nagród zostanie opublikowana przez Organizatora, najpóźniej na tydzień przed zamknięciem zbierania zgłoszeń, poprzez media społecznościowe Konwentu.

h) Organizator zastrzega sobie prawo, by w wyjątkowych sytuacjach zmienić wysokość nagrody, nie przyznać jej lub odebrać.

6. Zakazy obowiązujące podczas Konkursu

a) W zależności od rangi przewinienia, Organizatorzy mogą wystosować upomnienie lub dokonać dyskwalifikacji Uczestnika. Mogą odmówić mu dalszego udziału w bieżącym Konkursie lub przyszłych edycjach, nie uwzględniać w punktacji końcowej lub zażądać natychmiastowego opuszczenia terenu Konwentu.

b) Uczestników obowiązuje bezwzględny zakaz:

  • używania otwartego ognia,
  • używania świec dymnych,
    rozlewania płynnych substancji,
  • chodzenia z obnażonymi ostrzami,
  • wnoszenie wszelkich niebezpiecznych przedmiotów, w tym broni palnej (w tym czarno-prochowej), materiałów wybuchowych i pirotechnicznych, broni białej (z wyjątkiem tzw. broni białej bezpiecznej), pistoletów na kulki (replik ASG) i materiałów radioaktywnych oraz innych przedmiotów wymienionych w ustawie z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji,
  • zrzucanie ze sceny lub rozrzucanie na scenie rzeczy drobnych i trudnych do pozbierania, np. konfetti, piór, brokatu,
  • używania płynów, np. pełnych butelek, pistoletów na wodę i innych płynów w zamkniętych butelkach.

c) Uczestnik nie może być pod wpływem alkoholu oraz żadnych innych środków odurzających.

d) Niedopuszczalne jest:

  • używanie wulgarnego języka oraz zachowanie obsceniczne lub naruszające dobra osób trzecich,
  • celowe zniszczenie lub uszkodzenie stroju, rekwizytów lub scenografii należącej do innego Uczestnika,
  • zachowanie niesportowe, w szczególności brak kultury wobec innych Uczestników lub obsługi Konwentu,
  • przemoc werbalna lub fizyczna,
  • uszkodzenie lub zabrudzenie rekwizytów, sceny lub jej elementów udostępnianych przez Organizatora.

e) Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie przez koordynatora Konkursu.

f) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie i szkody spowodowane przez Uczestnika Konkursu.

g) Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas Konkursu Cosplay, które wynikły z jego działań lub zaniechań. W przypadku osób niepełnoletnich, odpowiedzialność za wyrządzone szkody ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni Uczestnika. Uczestnik zobowiązany jest do naprawienia szkody w pełnym zakresie. Organizator zastrzega sobie prawo do obciążenia Uczestnika kosztami naprawy szkód oraz wszelkimi dodatkowymi kosztami, które wynikły z konieczności przywrócenia stanu sprzed powstania szkody.

7. Dane osobowe

a) Wysyłając formularz zgłoszeniowy na Konkurs, Uczestnik akceptuje fakt, że Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni staje się administratorem jego danych osobowych. Ochrona danych osobowych Uczestników jest zgodna z przepisami prawa z dnia 25 maja 2018r, wynikających z przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

b) Dane osobowe przetwarzane przez Organizatora to:

  • imię i nazwisko Uczestnika,
  • adres mailowy,
  • numer telefonu,
  • wiek,
  • nazwa kont profili społecznościowych (jeśli dotyczy),
  • imię i nazwisko rodzica lub opiekuna prawnego, jeżeli Uczestnik konkursu jest niepełnoletni.

c) Państwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie art.6, ust.1, lit. a) RODO, czyli zgody wyrażonej przez świadome uczestnictwo w ww.wydarzeniu, Konkursie.

d) Zgoda na wszelkie dodatkowe dane osobowe, niezbędne do prawidłowej organizacji Konkursu Cosplay będą wysyłane do Uczestników w wiadomości email.

e) Dane osobowe Uczestników, wymienione w punkcie 7b, będą przetwarzane w celach:

  • organizacji oraz przeprowadzenia Konkursu,
  • kontaktu z Uczestnikami,
  • sporządzenia statystyk dotyczących imprezy.

f) Podanie tych danych jest dobrowolne, lecz stanowi również warunek niezbędny do wzięcia udziału w Konkursie.

g) Odbiorcami Państwa danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa a także powierzone podmiotom, które świadczą usługi dla Administratora.

h) Każdy Uczestnik, dokonując zgłoszenia do Konkursu, oświadcza, że został poinformowany o prawie:

  • dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul.Stawki 2, 00-193 Warszawa) a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody, mogą Państwo cofnąć w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody jest jednoznaczne z brakiem możliwości przetwarzania przez nas tych danych, czyli z brakiem  możliwości udziału w konkursie,
  • w celu skorzystania ze swoich praw Uczestnik powinien skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – iod@bibliotekagdynia.pl.

i) Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu, aż do czasu publikacji jego wyników na stronach i portalach społecznościowych Konwentu i/lub Biblioteki.

j) Państwa dane osobowe (wizerunek) będą przechowywane do czasu cofnięcia Państwa zgody oraz przez 30 dni po jej cofnięciu w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.

8. Postanowienia końcowe

a) Nadzór nad przestrzeganiem regulaminu sprawują pracownicy i wolontariusze Biblioteki.

b) Powyższy regulamin obowiązuje Uczestników, Pomocników, Stage Ninjów i Organizatorów.

c) Biblioteka nie ponosi odpowiedzialności za szkody fizyczne, materialne i moralne Uczestników Konkursu Cosplay. Za wszelkie szkody odpowiedzialność finansową i prawną ponoszą wyłącznie ich sprawcy lub, w przypadku osób niepełnoletnich, ich prawni opiekunowie.

d) Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zgubione lub pozostawione bez opieki.

e) Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności i nie utożsamiają się z opiniami wygłaszanymi przez Uczestników podczas trwania Konkursu.

f) Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku w publikacjach poligraficznych i elektronicznych na potrzeby promocji Konwentu i Biblioteki oraz na potrzeby relacji z Konwentu przez zaproszone media, bez ograniczeń czasowych i geograficznych.

g) Przystępując do udziału w Konkursie i podczas wysyłki formularza zgłoszeniowego Uczestnik potwierdza, że zapoznał się z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od odpowiedzialności ani z obowiązku jego przestrzegania.

h) W przypadku zdarzenia losowego, takiego jak ogłoszenie żałoby narodowej, poważnej awarii na terenie Konwentu, a także innych przyczyn, które uniemożliwiają zorganizowanie Konkursu, a za które Organizator nie ponosi odpowiedzialności, ma on prawo do odwołania Konkursu, zmiany daty i/lub miejsca bez wcześniejszego uprzedzenia.

i) Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu do 7 dni roboczych przed rozpoczęciem Konkursu.

j) W kwestiach spornych Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji.

k) W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

l) Niniejszy regulamin dostępny jest na oficjalnej stronie internetowej Konwentu (pasjaminicon.pl).

m) Pytania bądź uwagi należy wysyłać na adres e-mail: program@pasjaminicon.pl

Opublikowano: 14-09-2024r.

Zmodyfikowano: 26-09-2024r.
Zmiany w: 3b i 5a

Scroll to top